مراقبتی و نگهداری خودرو

محافظت از کنسول و مانیتور ماشین

محافظ کنسول کهکشانی تیگو Tiggo 7Pro

محافظت از کنسول ماشین چه ضرورتی دارد؟

سیستم کنسول و مانیتور ماشین ها به طور فابریک هیچ لایه محافظتی ای ندارند. استفاده از صفحه مانیتور و لمس سیستم کنسول ماشین برای مدت طولانی باعث ایجاد خط و خش های سطحی و عمقی می شوند. مشکل از جایی شروع می شود که این خراش ها در صورتی که عمقی باشند از بین نمی روند و بر روی ماشین شما ماندگار می شوند. در صورتی که خط و خش سطحی باشند نیز پس از ترمیم همچنان اثری کمرنگ باقی می گذارند. به همین علت است که استفاده از محافظ های مانیتور و سیستم کنسول ماشین به شدت توصیه می شود. در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی ویژگی ها، معایب و مزایای این محافظ ها می پردازیم.

 

محافظ کنسول فونیکس phoenix FX

محافظ های کنسول از چه ماده از ساخته شده اند؟

محافظ های کنسول معمولا از جنس بادی فنس تولید می شوند. بادی فنس نوعی پلمیر از جنس پلی اورتان است. از این ماده در ساختار بدنه خودرو نیز استفاده می شود.

ویژگی های جنس محافظ های کنسول ( بادی فنس ) 

  1. قابلیت خود ترمیمی : یکی از مهمترین علت های استفاده از بادی فنس در تولید بدنه خودروها، ترمیم خودکار پس از آسیب دیدن توسط فرچه های مکانیکی در کارواش بوده است. به همین علت از آن در تولید محافظ های کنسول و مانیتور نیز استفاده کرده اند تا خیال خریدار را از بابت خط و خراش های سطحی راحت کنند.
  2. چسبندگی قوی : چسبندگی مناسب این محافظ باعث شده است تا برای مدت طولانی ای کاملا محکم بر روی مانیتور و یا صفحه کنسول شما باقی بماند و نگرانی شما را از بابت ایجاد گرد و غبار و جدا شدن محافظ راحت کند.
  3. جداسازی راحت : در صورتی که بخواهید این محافظ را از روی کنسول خود جدا کنید، به راحتی و بدون دردسر می تواند با استفاده از مقداری آب این کار را انجام دهید.
  4. ضخامت مناسب : یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام تولید محافظ های مانیتور و کنسول به آن پرداخته شود، ضخامت آن است. زیرا در صورتی که ضخامت این لایه زیاد باشد، عملکرد صفحه مانیتور و پنل کولر با مشکل مواجه می شود.
  5. جلوگیری از ایجاد لک : جنس این محافظ در برابر نفوذ و جذب روغن ها مقاوم است. این بدین معناست که جای دست و انگشت شما بر روی آن باقی نمی ماند.

 

 

بسته محافظ کنسول شامل چند تکه است؟

تعداد تکه های محافظ کنسول، بستگی به نوع و مدل ماشین شما دارد.بسته به نوع خودروی شما ممکن است از یک تکه تا هشت تکه متنوع باشد. این محصول با استفاده از دستگاه های مخصوص کاملا مناسب خودروی شما برش می خورد.

 

آیا محافظ ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند؟

به طور کلی بله؛ محافظ های کنسول دارای رنگبندی و طرح بندی هستند. شما می توانید این محصول را در دو طرح شفاف و کهکشانی از سایت kafi3d تهیه بفرمایید.

 

حرف آخر

در صورتی که ظاهر بدنه داخلی خودرو برای شما اهمیت دارد، استفاده از محافظ های کنسول ضروری است. جلوگیری از ایجاد خط و خراش، جلوگیری از ایجاد لکه و همچنین ایجاد زیبایی منحصر به فرد از ویژگی های بارز محافظ های کنسول هستند. شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت استثنایی در سایت kafi3d و از برند معتبر Multi Nano تهیه بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *